ساخت کمد دیواری در کرج

ساخت کمد دیواری در کرج

کمد دیواری ها؛ از جمله موارد مهم در هر خانه ای است که برای خانم ها اهمیت زیادی دارند. در حال حاضر نحوه طراحی خانه های مدرن امروزی به گونه ای است که دیگر از کمد های مستقل زیاد استفاده نمی شود و به جای آن استفاده از کمد دیواری ها رایج شده است. کمد دیواری ها به منظور زیبا سازی، نظم بخشیدن به فضای اتاق خواب ها و جای دادن وسایل مختلف بسیار کاربردی و مهم می باشند. آن ها درون اتاق خواب ها فضای زیادی را اشغال نمی کنند و به همین خاطر موجب حفظ فضای مفید اتاق می شوند.
اما بسیار مهم است که در ساختشان، چه نوع متریالی به کار گیرید. در واقع کارایی و سطح کیفی کمد دیواری ها دارای اهمیت بالایی است. برای ساخت کمد دیواری ها در حال حاضر، بیشتر از ام دی اف استفاده می شود. به طور معمول بدنه کمد دیواری ها از ام دی اف بوده و نما را با ورق های ام دی اف می سازند. البته استفاده از متریال چوب نیز گزینه بسیار خوبی است، چون علاوه بر زیبایی بی نظیری که دارد از سطح کیفی بسیار بالایی نیز برخوردار است، اما دارای قیمت بیشتری می باشد.
در حال حاضر کمد دیواری ها را در انواع مختلفی هم چون کمد دیواری با آینه، کمد دیواری یکپارچه و سراسری، کمد دیواری قفسه دار و کمد دیواری با آینه سراسری می سازند. انتخاب هر کدام از مدل های بیان شده، کاملا سلیقه ای بوده و افراد متناسب با نوع کاربرد، نیاز و میزان بودجه ای که در اختیار دارند، یکی از آن ها را انتخاب نموده و برای ساخت سفارش می دهند. برای طراحی آن ها می توان از ایده های خلاقانه ای استفاده نمود تا طراحی جذاب و کاربری تری داشته باشید، به عنوان مثال فضایی برای قراردادن تلویزیون درون آن تعبیه نمایید.
جهت طراحی کمد دیواری های مورد نظر با هر طرح و جنسی که در نظر دارید، ما تیم حرفه ای و متخصص بالی کابین را به شما پیشنهاد می کنیم. یکی از بزرگترین سازندگان انواع دکوراسیون های چوبی هم چون کمد، پارتیشن، کابینت و غیره، شرکت بالی کابین می باشد. شما عزیزان می توانید هر طرح و جنسی را که در نظر دارید با کارشناسان متخصص و مجرب ما مطرح فرمایید تا با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بسازند. برای دریافت خدمات طراحی و ساخت کمد دیواری با شماره های ما تماس بگیرید.

 

کمد دیواری؛ از جمله موارد بسیار مهمی است که خانم ها در هنگام انتخاب خانه بدان توجه زیادی می کنند. ساخت کمد دیواری در کرج و در منازل مختلفی اجرا شده است. به دلیل نحوه طراحی و معماری های مدرن کنونی، از کمد های مستقل به ندرت در اتاق خواب ها استفاده می شود و کمد دیواری ها جایگزین کمد های چوبی شده اند.

کمد دیواری ها در کنار کاربرد های متنوعی که دارند، به زیبایی و مرتب نمودن فضای دکوراسیون داخلی نیز کمک بسزایی می کنند. کمد دیواری ها درون دیوار اتاق ها تعبیه می شوند، به گونه ای که تنها درب آن ها قابل رویت است.

بسیار مهم است که نوع طبقه بندی کمد دیواری را به چه صورت انجام دهند و یا در ساخت آن چه نوع متریالی به کار برده شود؟ تمامی این موارد؛ در کیفیت کار و میزان کارای کمد دیواری ها تاثیر می گذارند.

 

متریال مناسب جهت ساخت کمد دیواری در کرج

در دنیای مدرن کنونی، از ام دی اف جهت ساخت کمد دیواری استفاده فراوانی می شود. روش استفاده از ام دی اف در ساخت کمد دیواری بدین صورت است که بدنه آن ها را از این جنس می سازند و نما را با ورق های ام دی افی پوشش می دهند.

معمولا برای ساخت کمد دیواری ها از متریالی استفاده می شود که با نوع طراحی آن ها تناسب داشته باشد. به عنوان مثال برای ساخت کمد دیواری ها، استفاده از متریال چوب بر زیبایی کار و کیفیت آن می افزاید که در طرحی های نوین امروزی به وفور به کار می رود.

با این وجود چوب از جمله متریال هایی است که قیمت بالایی دارد، ولی دارای جلوه و زیبایی بیشتری می باشد. اگر قصد ساخت کمد دیواری به شیوه کلاسیک داشته باشید، استفاده از متریال ام دی اف و روکش ورق، بسیار مناسب تر خواهد بود.

 

مدل های گوناگون کمد دیواری در کرج

با توجه به نوع کاربری مکان مورد نظر، از مدل های مختلف کمد دیواری استفاده می شود. کمد دیواری ها دارای تنوع بالایی هستند. برای اینکه بخواهید برای منازل خود کمد دیواری تهیه کنید، باید مشخص نمایید که برای چه هدف و مکانی قصد ساخت آن را دارید؟ به طور کلی کمد دیواری ها به مدل های زیر دسته بندی می شوند:

  • کمد دیواری با آینه: بهتر است برای اتاق خواب ها از کمد دیواری هایی استفاده کنید که به رنگ قهوه ای هستند. این رنگ گرمای بیشتری به محیط می بخشد و احساس صمیمیت در فضا را افزایش می دهد. بهتر است رنگی برای کمد دیواری های اتاق خواب خود انتخاب کنید که با سایر دکوراسیون آن هماهنگی داشته باشد؛ بدین شکل اتاقی مرتب تر خواهید داشت.

در این مدل کمد دیواری از یک آینه بلند استفاده می شود که جلوه و زیبایی بی نظیری به محیط می دهد. در این صورت دیگر نیاز نیست آینه جداگانه ای در اتاق خوابتان قرار دهید و بدین ترتیب، فضای بزرگتری در اختیار خواهید داشت.

  • کمد دیواری یکپارچه و سراسری: این مدل کمد دیواری برای محیط هایی مناسب است که سبکی کلاسیک گونه دارند. این مدل از کمد دیواری ها، دارای طراحی بسیار ساده ای هستند و به همین دلیل برای مکان ها و سبک های مدرن هم مفید می باشند. در این طرح چهار کشو بزرگ تعبیه شده است، که مکان مناسبی برای قرار دادن وسایل و لباس هایتان می باشند.
  • کمد دیواری قفسه دار: این نوع کمد دیواری مناسب افرادی است که تصمیم دارند اشیاء زینتی و دکوری مورد علاقه خود را در معرض دید قرار دهند.
  • کمد دیواری با آینه سراسری: این مدل از کمد دیواری ها دارای آینه های سراسری هستند. بکارگیری آن ها برای مکان هایی که فضای کوچکی دارند و دارای نور زیادی نیستند، می تواند گزینه خوبی باشد. استفاده از آینه در این مکان ها، به بزرگتر نشان دادن فضای محیط کمک موثری می کنید.

 

طراحی داخل کمد دیواری در کرج

برای داخل کمد دیواری می توانید از هر نوع طراحی استفاده کنید و کاملا سلیقه ای است. برای استفاده از کمد دیواری در اتاق خواب بهتر است که حتما رگال هایی را جهت آویزان نمودن لباس قرار دهید. بدین ترتیب دسترسی به لباس ها بسیار راحت تر صورت می گیرد. در طراحی کمد دیواری، می توانید فضایی را برای قرار دادن تلویزیون تعبیه کنید.

برای طراحی و ساخت کمد دیواری در کرج جهت دکوراسیون داخلی منازل خود، می توانید به سایت بالی کابین مراجعه نمایید. بالی کابین؛ بزرگترین سازنده دکوراسیون چوبی هم چون کمد، پارتیشن، کابینت و غیره می باشد. انتخاب جنس و طرح کاملا با توجه به سلیقه و نظر مشتری صورت می گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش