خرید اقساطی کابینت در شهر اندیشه

خرید اقساطی کابینت در شهر اندیشه

بالی کابین سازنده انواع کابینت های روز مانند : کابینت هایگلاس ، ممبران ،ام دی اف ، فرامید و … میباشد ، بالی کابین یکی از مجموعه های خوب و منصفه حوضه کابینت سازی در کرج میباشد و برای ساخت و خرید کابینت اقساطی در اندیشه نیز در خدمت شماست.

 

همان طور که می دانید کابینت  از بخش های بسیار مهمی است که در دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما تاثیر زیادی می گذارد. کابینت ها در طرح و رنگ های مختلفی قابل طراحی و تولید هستند. اگر ساکن شهر اندیشه هستید و می خواهید برای خرید کابینت از شرایط مناسبی برخوردار باشید می توانید اقدام به خرید کابینت به صورت اقساطی نمایید. گروه بالی کابین این امکان را برای شما مشتریان عزیز در این منطقه فراهم می کند.

تورم شدید اقتصادی موجب بالا رفتن قیمت متریال اولیه و دستمزد نیروی کار متخصص شده است. ممکن است بسیاری از افراد توانایی خرید نقدی کابینت را نداشته باشند. این موضوع موجب می گردد که قدرت خریدشان کاهش یابد و ناچار به خرید جنس های بی کیفیت موجود در بازار شوند.

بالی کابین برای سهولت روند خرید مشتریان گرامی شرایط خرید اقساطی را برای آن ها فراهم نموده است تا بتوانند به انتخاب طرح و متریال بهتری بپردازند. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی کافیست به وب سایت بالی کابین مراجعه فرمایید. در صورت داشتن هر گونه سوالی با تیم متخصص و کارشناسان فنی وب سایت ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را آن ها بپرسید.

کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ گوی سوالات شما عزیزان خواهند بود و شرایط خرید شما را میسر می سازند.

 

کابینت اقساطی در اندیشه

هنگامی که تصمیم به طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود گرفتید در ابتدا باید سبک مور نظرتان را تعیین کنید که می خواهید مدرن باشد و یا کلاسیک؟ انتخاب سبک دکوراسیون با توجه به سلیقه شما و نوع دکوراسیون منزلتان صرت می گیرد. برای افرادی که تمایل دارند سبک آشپزخانه شان مدرن و یا کلاسیک باشد باید کابینت هایی را انتخاب نمایند که با این سبک دکوراسیون مطابقت و هم خوانی داشته باشد.

با مطابقت سبک دکور منزل با کابینت ها نظم و زیبایی منزل بهتر حفظ می شود. شما می توانید برای آشپزخانه خود از طرح های ترکیبی هم بهره ببرید. در سبک های امروزی طرح ها معمولا ترکیب می گردند. برای انتخاب طرح و سبک دلخواه خودمی توانید از مجریان و سازندگان کابینت هم کمک بگیرید.

بالی کابین سازنده و مجری دکوراسیون های چوبی وکابینت های شیک و بسیار مرغوبی هم چون های گلاس، ممبران، ام دی اف و غیره است. در کنار طراحی و ساخت کابینت به ساخت سایر وسایلی هم چون پارتیشن، کمد، کانتر های بسیار مقاوم و زیبا نیز می پردازد. جهت مشاهده محصولات و نمونه کار های بالی کابین می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه فرمایید.

بعد از اینک سبک دلخواهتان را انتخاب نمودید نوبت به انتخاب جنس مناسب برای کابینت هایتان می رسد. برای جنس کابینت می توانید از مواد و متریال مختلفی هم چون چوب، ام دی اف و ممبران استفاده نمایید. هر کدام از این متریال دارای خصوصیات متفاوتی هستند. شما می توانید بر حسب سبک دکوراسیونی و طرحی که انتخاب کرده اید اقدام به تهیه جنس مناسبی برای کابینت نمایید.

 

انواع کابینت آشپزخانه

کابینت های آشپزخانه در مدل ها و جنس های مختلفی موجودند که عبارتند از:

  • کابینت فرامید: از مغز ام دی اف و روکش برجسته ساخته شده است. بسیار مقاوم در برابر آب و ضربه است و رنگ های متنوعی دارد.
  • کابینت ام دی اف: دارای قیمت مناسب و ارزنی است و در برابر رطوبت و ضربه مقاوم می باشد.
  • کابینت های گلاس: بسیار مقاوم و زیبا است و از ورقه های ام دی اف و پلکسی ضخیم ساخته شده است.
  • کابینت ممبران: شباهت به کابینت چوبی و طرح چوب دارد و بسیار زیبا است. طرح کلاسیک و مدرن با هم ترکیب شده ند و دارای قیمت نسبتا مناسبی است.
  • کابینت انزو: دارای طرحی نئو کلاسیک است و با روکش هایی هم چون پلی اورتان، پلی استر و pvc پوشانده می شود.
  • کابینت روکش چوب: در گروه کابینت های کلاسیک قرار می گیرد و شباهت زیادی به کابینت تمام چوب دارد. تنها فرق آن این است که مغز کابینت به جای چوب از ام دی اف می باشد.
  • کابینت چوبی: گران قیمت ترین کابینت در بازار کابینت تمام چوب است، به دلیل اینکه از چوب طبیعی تهیه می شود. این مدل اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته و فروش بالایی داشته است.
۵
از ۵
۴ مشارکت کننده

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش