تولیدی تخت تاشو در کرج

تخت تاشو در کرج

ساخت تخت تاشو در کرج را به تولیدی بالی کابین بسپارید. بالی کابین؛ تولید کننده انواع محصولات و دکوراسیون چوبی هم چون تخت تاشو، انواع کابینت ها، کمدی دیواری ها، کمد های لباسی ، میز های اداری و سایر مصنوعات چوبی در کرج می باشد. برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر، به وب سایت ما مراجعه کنید و با متخصصین ما ارتباط برقرار نمایید.

 

در حال حاضر؛ به دلیل زندگی شهر نشینی و کمبود فضای زندگی، بهتر است وسایلی طراحی و ساخته شوند که فضای زیادی را اشغال نکرده و کاربردی باشند. بالی کابین؛ تدابیر مثبتی در این زمینه اندیشیده و اقدام به ساخت تخت های تاشو در کرج نموده است.

این تخت ها در میان خانواده ها، از محبوبیت بالایی برخوردارند و می توانند به واسطه خرید آن، از فضای منزل خود استفاده بیشتری کنند. هم چنین هرگاه که افراد احساس خستگی کنند، می توانند آن را باز نموده و به استراحت بپردازند.

 

انواع تخت تاشو

  • تخت های تاشو جک دار
  • تخت های تاشو بدون جک
  • تخت های تاشو فانتزی
  • تخت های تاشو کلاسیک

مزیت های استفاده از تخت تاشو

  • فضای بسیار کمی در خانه و محل خواب شما نیاز دارد، بنابراین در فضای منزل شما صرفه جویی می شود.
  • موجب مرتب نمودن دیزاین داخلی محیط می شود.
  • هر گاه که دیگر به آن نیازی نداشتید، می توانید تخت را جمع کرده و درون کمد یا دیوار قرار دهید.
  • این تخت ها چند منظوره هستند.
  • تخت هایی مقاوم هستند و کمتر دچار آسیب می شوند.
  • با توجه به مزایای فراوانی که دارند خرید آن ها اقتصادی و به صرفه می باشد.

 

خرید تخت تاشو در کرج

قیمت تخت تاشو در کرج متاثر از عوامل مختلفی می باشد؛ هم چون جنس پروفیل فلزی که در ساخت اسکلت آن به کار رفته است، هر چه به میزان ضخامت پروفیل اضافه شود و درای رنگ مرغوب تری باشد، در نتیجه قیمت بیشتری خواهد داشت. رنگ های کوره ای برای این تخت ها مناسب هستند و بهتر است که بین 0.9 تا 1 میلی متر ضخامت داشته باشند.

جنس تخت تاشو در تعیین قیمت آن تاثیر زیادی دارد، به عنوان مثال تخت های تاشو،  از جنس ام دی اف و یا نئوپان هستند. اما جنس ام دی اف نسبت به نئوپان دارای قیمت بالاتری است. قیمت تخت تاشو، با توجه به طرح، مدل و آپشن های به کار رفته در سخت آن متفاوت است.

برخی از تخت های تاشو از قابلیت های متفاوتی برخوردارند  ودر کنار تخت کمد، کشو و قسمت های دیگری نیز تعبیه می شوند که می توانید حجم زیادی از وسایل خود را درون آن ها قرار دهید و به مرتب نمودن فضای محیط کمک بسزایی کنید. بنابراین هر هزینه ای که برای خرید کم جا می کنید، بالا نیست و انتخابی کاملا معقول و اقتصادی می باشد.                                                   

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش