ساخت کمد دیواری در اندیشه

ساخت کمد دیواری در اندیشه

کمد دیواری ها از جمله کمد هایی به شمار می روند که در اغلب منازل وجود دارند. به کمک کمد دیواری ها فضای خانه، نظم و ترتیب بهتری پیدا می کند و چون با دیوار ها هم تراز شده است، موجب یکدست نمودن فضا  و افزودن زیبایی بیشتری به دکوراسیون داخلی خواهد شد. چون کمد دیواری ها دارای فضای ثابتی هستند و قرار است برای مدتی طولانی مورد استفاده قرار بگیرند، باید متریالی برای ساخت آن ها به کار رود که دارای رنگ و جنس خوبی باشد و از لحاظ سایز دارای اندازه مناسبی باشد. برای منازلی که متراژ بزرگی ندارند، استفاده از کمد دیواری، موجب استفاده بهینه و حداکثری از فضای محیط برای قرار دادن سایر وسایل خواهد شد و از ایجاد بی نظمی و آشفتگی در محیط جلوگیری می کند.

انواع کمد دیواری ها

کمد دیواری ها دارای انواع و مدل های مختلفی هستند هم چون:
  • کمد دیواری کلاسیک: این کمد ها دارای طرح کلاسیک و قدیمی تری هستند و درب آن ها از سمت جلو باز می شود و به همین خاطر باید دارای فضای کافی باشند.
  • کمد دیواری ریلی: همانند کمد دیواری های کلاسیک می باشند، و تنها تفاوت آن ها در درب ها می باشد. درب این کمد دیواری ها به صوت ریلی باز و بسته می شود.
  • کمد دیواری کشویی: این کمد ها دارای حالتی طبقاتی هستند، می توانید کشو های آن را به راحتی به بیرون کشیده و وسایل زیادی را درون آن ها قرار دهید.

نکات مهم در ساخت کمد دیواری

در هنگام تهیه و ساخت کمد دیواری توجه به نکات زیر ضروری است:
  • برای کمد دیواری خود از جنسی مقاوم استفاده کنید به گونه ای که در گذر زمان دچار فرسایش و خرابی نشود. جنس هایی هم چون ام دی اف، پی وی سی و های گلاس، جنس های مرغوب و مناسبی هستند.
  • برای کمد دیواری از چهار چوبی استفاده کنید که مقاوم و با دوام باشد، تا در اثر قرار گرفتن وسایل متعدد و سنگین خم نشود. استفاده از چهار چوب های فلزی بسیار بهتر از چهار چوب های ام دی افی می باشد.
  • به ابعاد کمد دیواری توجه کنید؛ باید به گونه ای انتخاب شود که کمد دارای فضای کافی برای قرار دادن وسایل مختلف باشد و بتواند نیاز های افراد خانواده را به خوبی برطرف کند.
  • برای ساخت کمد دیواری از یراق آلات و دستگیره های محکمی استفاده نمایید.
  • رنگ و طرح آن را به گونه ای انتخاب کنید که با سایر وسایل در دکوراسیون درونی منزل شما هم خوانی داشته باشد.

ساخت کمد دیواری در شهرک اندیشه کرج

از جمله خدماتی که توسط شرکت بالی کابین به مشتریان گرامی عرضه می گردد، ساخت کمد دیواری در مدل ها و طرح های متنوع می باشد. ما کمد دیواری هایی با بهترین متریال موجود در بازار و متناسب با سلیقه مشتری عزیز می سازیم. بالی کابین؛ خدمات خود را در رابطه با ساخت کمد دیواری، به تمامی نقاط کرج از جمله شهر بزرگ اندیشه ارائه می دهد. همگی مراحل ساخت کمد دیواری از جمله انتخاب طرح اولیه با توجه به فضای محیط و نوع نیاز شما، خرید تجهیزات و لوازم اولیه جهت ساخت کمد دیواری، پیاده سازی زیر ساخت های کافی و عملیات نصب و تکمیل آن را با بالاترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت موجود در بازار، توسط تیم حرفه ای و با تجربه بالی کابین انجام می شود.

قیمت ساخت کمد دیواری در اندیشه

هدف ما در مجموعه بالی کابین، جلب رضایت حداکثری مشتریان عزیز می باشد. به همین خاطر تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با بهره گیری از مواد و متریالی با کیفیت، بهترین کمد دیواری را ساخته و شما را به یکی از مشتریان وفادار خویش تبدیل کنیم. جهت دریافت خدمات و ساخت کمد دیوار های خود در شهر بزرگ اندیشه و سایر نقاط کرج، تنها کافیست با شماره های ما در وب سایت بالی کابین تماس بگیرید. ما همواره آماده ارائه خدمت به شما عزیزان خواهیم بود.

 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش