کابینت سازی در شهریار

 

کابینت سازی در شهریار

برای ساکنین شهریار و حومه که قصد سفارش کابینت هایی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت موجود در بازار را دارند پیشنهاد می کنیم، به کارگاه کابینت سازی بالی کابین در شهریار مراجعه نمایند. موارد زیادی بر روی قیمت تمام شده کابینت ها تاثیر می گذارند؛ از جمله جنس کابینت ها، سایز آن ها، یراق آلات به کار رفته در ساخت کابینت ها و غیره همگی از جمله فاکتور های اساسی در تغییر قیمت کابینت ها نسبت به یکدیگر می باشد.

کارگاه کابینت سازی در شهریار

برای افراد ساکن شهریار که قصد دارند کابینت هایی با سطح کیفی بالا و قیمت مناسبی سفارش دهند، ما شرکت بالی کابین را به شما پیشنهاد می کنیم. مواردی که بر روی قیمت نهایی کابینت ها تاثیر می گذارند جنس کابینت ها، ابعاد آن ها، یراق آلات به کار رفته در ساخت و غیره می باشند. برای استعلام دقیق قیمت، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

هم وطنان ساکن شهریار و حومه که به دنبال ساخت کابینت های خود با بهترین و با کیفیت ترین متریال روز هستند، نیروهای متخصص ما تمامی تلاش خود را می کنند که رضایت حداکثری شما عزیزان را جلب نمایند. قیمت هر کابینت با توجه به نوع و جنس مواد اولیه ای که در ساخت آن به کار رفته است متفاوت می باشد. برخی از کابینت ها از جنس ورقه های خارجی ساخته شده اند، در نتیجه قیمت بیشتری دارند.

برای استعلام دقیق قیمت و سفارش طرح کابینت مطابق با سلیقه خود، می توانید به وب سایت بالی کابین مراجعه نمایید و بعد از مشاهده نمونه کار های متنوع ما در وب سایت، هر طرحی که مد نظر دارید را با مشاورین و کابینت سازان ما در شهریار در میان بگذارید.
از جمله موارد مهم دیگر در ساخت کابینت، می توان به محیط نصب آن اشاره کرد. این مکان باید به درستی اندازه گیری شود و محل نصب هر کدام از وسایل آشپزخانه هم چون یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، سینک و غیره به درستی تعیین گردند و در نهایت جهت سفارش ساخت و طراحی، تمامی اندازه ها را به درستی به نیرو های ما اعلام نمایید.

برای ساخت کابینت های خود در هر طرح و مدلی که تمایل دارید، با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید. در وب سایت ما طیف گسترده ای از کابینت ها در طرح و رنگ های مختلف موجود می باشند که با مشاهده آن ها می توانید یک مدل متناسب با سلیقه و نوع دکوراسیون داخلی منزل خود را انتخاب نمایید. کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، بنابراین جهت دریافت مشاوره رایگان و راهنمایی های لازم با ما در ارتباط باشید.

کارگاه کابینت سازی در شهریار

اگر ساکن شهریار هستید و قصد دارید برای آشپزخانه خود کابینت هایی با بهترین متریال روز و مناسب ترین قیمت تهیه نماید، ما شرکت بالی کابین را به شما پیشنهاد می کنیم. عواملی هم چون جنس کابینت ها، سایز، یراق آلات استفاده شده در ساخت و غیره می توانند بر روی قیمت کابینت های شما تاثیر زیادی بگذارند. برای ساخت کابینت های خود در هر رنگ و طرحی که مد نظر دارید، با شماره های تماس ما در وب سایت بالی کابین تماس حاصل فرمایید. ما در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما بزرگواران هستیم.
همان طور که بیان نمودیم قیمت کابینت ها با توجه به نوع و جنس متریال به کار رفته در ساختشان تفاوت های زیادی با هم دارند. در ساخت برخی از کابینت ها؛ از ورقه های خارجی در انواع مات و براق استفاده شده است، به همین خاطر دارای قیمت های بالاتری هستند. اگر طرح خاصی مد نظر ندارید پیشنهاد می کنیم با رجوع به وب سایت ما، تمامی نمونه کار ها و کاتالوگ های ما را مشاهده نمایید تا بتوانید به راحتی بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

برای ساخت کابینت های خود باید به نکاتی توجه نمایید از جمله اینکه محیط نصب را به درستی انتخاب و اندازه گیری کنید. مدل و محل اجاق گاز را تعیین کنید و اگر گاز صفحه ای دارید،حتما برای زیر آن نیز کابینت سفارش دهید. به محل انشعابات لوله های گاز، دود کش، برق و غیره توجه کنید. برای نصب هود، فضای کافی بگذارید. برای نصب لباسشویی فضایی در نظر بگیرید و در انتها برای طراحی، تمامی اندازه ها را به درستی به نیرو های متخصص ما اعلام فرمایید.
در ساخت کابینت های شما دو مرحله سایز و جنس اهمیت بسیاری دارد و برای هر دو مرحله باید وقت کافی در نظر گرفته شود تا به بهترین نحو ممکن به انجام برسد. نیرو های متخصص بالی کابین؛ با دارا بودن تخصص و مهارت کافی هر جنس و ابعادی از کابینت که بخواهید برای شما طراحی و اجرا می نمایند تا بتوانند رضایت حداکثری شما عزیزان را جلب کنند. جهت هماهنگی بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت ساخت کابینت در انواع مدل و طرح های مختلف، به وب سایت بالی کابین مراجعه نمایید. ما در وب سایت خود لیستی از کابینت ها در رنگ ها و طرح های متنوع داریم که مشتریان عزیز می توانند هر مدلی را که بخواهند مطابق با سلیقه و نوع دکوراسیون منزل خود انتخاب و سفارش دهند.

عوامل مهم در تعیین قیمت کابینت ام دی اف

• جنس مواد اولیه و متریال به کار رفته در ساخت کابینت، در تعیین قیمت نهایی آن فوق العاده اثرگذار است. با توجه به اینکه از چه نوع ورق و چه نوع برندی استفاده می شود، قیمت ها متنوع می باشد. مواردی هم چون ایرانی و یا خارجی بودن ورقه های کابینت، مات و یا براق بودن آن ها می تواند بر روی سطح کیفی و در نهایت قیمت تمام شده آن ها تاثیر می گذرد.
• طرح کابینت از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن می باشد. هر طرح و مدلی با دیگری از لحاظ قیمتی متفاوت است. برای اینکه بتوانید طرح مناسبی را برای کابینت های خود انتخاب کنید، می توانید کاتالوگ ها و نمونه کار های سازندگان ما را در وب سایت بالی کابین مشاهده نمایید.

• مواردی هم چون یراق آلات به کار رفته، روش آب بندی و دیگر مواردی از این قبیل بر قیمت تمام شده کابینت ها اثر گذار است.

 

مراحل ساخت کابینت

برای ساخت کابینت در سایز و جنس های مختلف باید دو مرحله مهم ساخت کابینت و نصب آن به درستی انجام شوند. هر کدام از این مراحل، نیاز به صرف زمانی جداگانه دارند که باید با دقت کامل صورت بگیرند.

ساخت کابینت آشپزخانه در شهریار

ساخت کابینت در شهریار، سفارش و طراحی آن ها را به تیم متخصص بالی کابین بسپارید. نیرو های متخصص ما در کارگاه های کابینت سازی خود، با مهارت و دقت کافی کابینت های شما را با هر جنس و ابعادی که بخواهید طراحی و تولید می کنند. جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام دقیق قیمت با ما تماس بگیرید.

قبل از این که جهت ساخت کابینت های آشپزخانه خود بخواهید اقدامی نمایید، بهتر است که محل مورد نظر را اندازه گیری کنید. بنابراین در ابتدا محیط مناسب نصب را انتخاب و سپس متراژ آن را اندازه بگیرید. در این مرحله بهتر است به نکاتی توجه نمایید از جمله این که:
• مدل و محل اجاق گاز را تعیین کنید؛ به عنوان مثال اجاق گاز های معمولی حدود 90 سانتی متر فضا را اشغال می کنند.
• اگر اجاق گاز شما صفحه ای است حتما باید برای زیر آن کابینت در نظر بگیرید.
• در سات کابینت حتما به انشعابات لوله های گاز، دود کش، برق و غیره توجه نمایید.
• جهت نصب هود به 60 تا 90 سانتی متر فضا نیاز دارید، هر چند این موضوع هم کاملا سلیقه ای است و برخی از افراد خواهان کابینت در بالای هود خود نیستند. برای نصب لباسشویی نیاز است 60 متر فضای خالی داشته باشید.
• هنگامی که جای یخچال و سینک را تعیین کردید باید فضایی حدود 95 در 180 و 60 در 120 برای آن ها اختصاص دهید.

بعد از اندازه گیری فضا، طرحی به مشتریان پیشنهاد داده می شود. سپس نیرو های متخصص ما در کارگاه کابینت سازی شهریار، اقدام به طراحی کابینت ها می کنند. برای این موضوع باید مشتریان رنگ و جنس مورد نظر خود را انتخاب نمایند. سپس ضخامت لازم جهت برش صفحات در نظر گرفته شده و اقدام به برش دادن قطعاتی با اندازه هایی مشخص می نمایند.
در مرحله بعدی نوبت به لبه چسبانی آن می رسد و بعد از سوراخ نمودن قطعات و مونتاژ، کابینت ها آماده نصب خواهند شد.

 

هزینه ساخت کابینت در کارگاه کابینت سازی شهریار

هر متر کابینت با توجه به جنس و کیفیتی که در ساخت آن به کار رفته است، دارای قیمت متفاوتی می باشد. اما نرخ ساخت کابینت های ما در کارگاه کابینت سازی شهریار، مصوب شده و و جهت استعلام قیمت و هزینه طراحی می توانید با ما تماس بگیرید.
کارکاه کابینت سازی ما در شهریار، کارگاهی مجهز بوده و دارای نیرو هایی با سابقه و تجربه کار بالایی می باشد. ما مواد اولیه شما را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، بدون واسطه تهیه و کابینت های شما را همان گونه که می خواهید طراحی و تولید می کنیم.

چه مواردی بر روی قیمت تمام شده کابینت ها تاثیر می گذارند؟

مواردی هم چون جنس کابینت ها، سایز آن ها، یراق آلات به کار رفته در ساخت کابینت ها و غیره از جمله فاکتور های اساسی در تغییر قیمت کابینت ها نسبت به یکدیگر می باشند. قیمت هر کابینت با توجه به نوع و جنس مواد اولیه ای که در ساخت کابینت ها به کار رفته است متفاوت می باشد. برخی از کابینت ها از جنس ورقه خارجی ساخته شده اند و قیمت بیشتری دارند.

چرا محیط نصب در ساخت کابینت اهمیت زیادی دارد؟

محیط نصب کابینت ها باید به درستی اندازه گیری شود و محل نصب هر کدام از وسایل آشپزخانه هم چون یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، سینک و غیره به درستی تعیین شوند و در نهایت جهت سفارش ساخت و  طراحی، تمامی اندازه ها به درستی به کابینت سازان اعلام گردند. کابینت ها در طرح ها و  رنگ های مختلفی موجودند و افراد باید متناسب با نوع سلیقه و دکوراسیون داخلی منزل خود به انتخاب بپردازند.

چه عواملی در تعیین قیمت کابینت های ام دی اف موثرند؟

جنس مواد اولیه و متریال به کار رفته در ساخت کابینت در تعیین قیمت نهایی آن موثرند، با توجه به اینکه از چه نوع ورق و چه نوع برندی استفاده می شود، قیمت ها متنوعند. ایرانی یا خارجی بودن ورق های کابینت، مات و یا براق بودن آن ها می توانند بر روی سطح کیفی و قیمت تمام شده آن تاثیر بگذارند. طرح کابینت از دیگر عوامل موثر بر قیمت است، هر طرح و مدلی از لحاظ قیمتی با دیگری فرق می کند. موارد دیگری هم چون یراق آلات به کار رفته، روش آب بندی و غیره نیز بر قیمت تمام شده کابینت ها اثر می گذارند.

در ساخت کابینت ها باید به چه نکاتی توجه کنید؟

محل و مدل اجاق گاز را تعیین کنید، اگر اجاق گاز صفحه ای است حتما باید در زیر کابینت قرار بگیرد، در ساخت کابینت ها انشعابات لوله های گاز، دودکش، برق و غیره توجه کنید، فضای کافی برای نصب بگذارید، برای نصب کابینت فضای خالی تعبیه شود، حدود 95 در 180 برای یخچال و سینک فضا اختصاص دهید.

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش