کابینت ساز حرفه ای در تهران

 

کابینت ساز حرفه ای در تهران

کابینت ها در سبک و مدل های مختلفی طراحی می شوند، اما بسار مهم است که برای ساخت کابینت های خود از افراد حرفه ای و متخصص کمک بگیرید. چون اغلب کابینت سازان از متریال مرغوب برای ورق، چسب و یراق آلات به کار رفته در ساخت کابینت استفاده نمی کنند. به همین خاطر کابینت ها در مدت زمان کوتاهی فرسوده خواهند شد.

اگر جدیدا صاحب خانه شده اید و یا قصد دارید که در دکوراسیون داخلی منزل خود تغییراتی ایجاد نمایید، کابینت های موجود در آشپزخانه تاثیر شگرفی بر نما و دکوراسیون محیط داخلی می گذارد. بنابراین باید به دنبال یک کابینت ساز حرفه ای باشید. اگر می خواهید که یک کابینت ساز حرفه ای در تهران پیدا کنید، می توانید نمونه کار های هر کابینت سازی را با دیگری مقایسه نمایید و با توجه به میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید و سلیقه شخصی خود، بهترین مدل را انتخاب نمایید.

بهترین کابینت ساز به شخصی اطلاق می گردد که در نهایت صبر، مهارت و دقت تمامی خواسته های شما را مد نظر قرار دهد تا بتواند بهترین و با کیفیت ترین کابینت را برایتان طراحی نماید. کابینت ساز حرفه ای در تهران؛ دارای تجربه و تخصص کافی در زمینه ساخت کابینت می باشد تا در نهایت یک کار رضایت بخش را تولید نماید.

تاثیر کابینت بر آشپزخانه

در میان سینک، گاز و یخچال رفت و آمد افراد به صورت روزمره زیاد صورت می گیرد، بنابراین سازندگان کابینت باید به این مثلث در طراحی های خود دقت بیشتری کنند تا یک فضای مفید و کاربردی جهت آسایش و رفاه افراد در هنگام استفاده از آشپزخانه فراهم نمایند. برای آشپزخانه هایی با متراژ کوچک، استفاده از کابینت هایی با روکش ملامینه یا هایگلاس و یا روکش های بسیار برجسته، می تواند به جذاب و زیبا تر نمودن فضا کمک بسزایی کند.
چنین کابینت هایی مقرن به صرفه تر و کاربردی ترند. بدنه آن ها از ورق ام دی اف سفید بوده و هر رنگی که خود مشتری بخواهد را بر روی آن ها اعمال می کنند. در هر صورت کابینت سازان حرفه ای کمک بسزایی به ساخت و اجرا کابینت های شما می کنند.

مراحل ساخت کابینت

این مراحل شامل موارد زیر می شوند:
اندازه گیری جهت اجرایی نمودن طرح و ساخت کابینت ها با توجه به اندازه های مشخص شده
طراحی کابینت آشپزخانه
انتخاب کردن جنس و مدل کابینت مورد نظر مشتری
محاسبات لازم قبل از ساخت کابینت
شروع عمیات ساخت کابینت در کارگاه کابینت سازی
نصب و اجرای کابینت

طراحی کابینت های آشپزخانه

باید در ابتدا پلن مناسبی از نمای آشپزخانه ثبت و به کابینت ساز ارائه گردد. به موجب این پلن و نما، مثلث کار آشپزخانه تعیین می شود و می توان متوجه شد که بین گاز، سینک و یخچال چه میزان فضا قرار می گیرد؟ محل قرار گرفتن پنجره ها هم بر روی طراحی کابینت ها تاثیر می گذارند. کابینت ها هر مدلی که داشته باشند، متناسب با آن رنگ مناسبی را انتخاب می کنید.
به کمک نرم افزار های طراحی، نقشه سه بعدی کابینت ها تعیین می گردند و قبل از اجرا به مشتری ارائه می گردند تا در صورت رضایت او از طرح، جهت ساخت آن اقدام نمایند. در هنگام ساخت کابینت توسط کابینت کاران، برش و ساخت بر حسب استاندارد های لازم و ابعاد و مساحت محاسبه شده تعیین می گردند.

 

کابینت سازی بالی کابین

کابینت سازی که از صنایع موجود محسوب می شود به صورت حرفه ای به ساخت کابینت اقدام می کنند. علاوه بر ساخت کابینت سایر مصنوعات هم چون کمد دیواری، قفسه های چوبی، مبلمان، کمد لباسی، میز تلویزیون و غیره نیز توسط این افراد تولید می گردند. در نقاط مختلف کشورمان، کابینت سازان فراوانی وجود دارند که در کار خود دارای مهارت بالایی هستند.
یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین کارگاه های کابینت سازی، مربوط به بالی کابین می شود. متخصصان و کابینت سازان حرفه ای ما در تهران، اقدام به طراحی و ساخت کابینت های شما نموده و با مهارت و دقت فراوان، بهترین کابینت ها را به شما تحویل خواهند داد. مشتریان عزیز باید به دنبال کابینت سازانی باشند که به تمیزی و ظرافت کار اهمیت داده و کابینت هایی با بهترین متریال را برای آن ها اجرا نمایند.
برای سفارش و ساخت کابینت های خود در هر طرح و سبکی با شماره های درج شده در وب سایت بالی کابین تماس بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره و اطلاعات کافی، بهترین کابینت را برای شما طراحی و اجرا نماییم.

علت فرسوده شدن زود به هنگام کابینت ها چه می باشد؟

در صورتی که برای ساخت کابینت های خود از افراد حرفه ای و متخصص کمک نگیرید و از متریالی نامرغوب برای ورق، چسب و یراق آلات موجود در ساخت کابینت استفاده کنند، کابینت ها در مدت زمان کوتاهی فرسوده و تخریب می شوند.

بهترین کابینت ساز چه مشخصاتی دارد؟

برای یافتن بهترین کابینت ساز، کافیست نمونه کار های کابینت سازی را رویت نمایید و با کار های سایر کابینت سازان مقایسه کنید. شما می توانید با میزان بودجه مورد نظر و سلیقه شخصی خود، بهترین کابینت را انتخاب و خریداری کنید. بهترین کابینت ساز با صبر، مهارت و دقت با کیفیت ترین کابینت ها را برای شما طراحی می کند و در نهایت کاری رضایت بخش را تولید می نماید.

مراحل ساخت کابینت را نام ببرید؟

این مراحل شامل اندازه گیری جهت اجرایی کردن طرح و ساخت کابینت ها با توجه به اندازه های مشخص شده، طراحی کابینت آشپزخانه، انتخاب جنس و مدل کابینت مورد نظر مشتریان، محاسبات لازم قبل از ساخت کابینت، شروع عملیات ساخت کابینت در کارگاه کابینت سازی و نصب و اجرای کابینت ها می باشد.

طراحی کابینت های آشپزخانه به چه صورت انجام می گیرد؟

در ابتدا پلن مناسبی از نمای آشپزخانه ثبت شده و به کابینت ساز ارائه می گردد. با توجه به پلن و نما مثلث کار آشپزخانه مشخص می شود و متوجه می شوید که بین گاز، سینک و یخچال چه میزان فضا نیاز است، از طرفی محل قرار گرفتن پنجره ها نیز بر طراحی کابینت ها تاثیر بسزایی می گذارند. رنگ کابینت ها متناسب با مدل آن ها انتخاب می شود، سپس با نرم افزار های طراحی، نقشه سه بعدی کابینت ها ترسیم شده و در صورت رصایت مشتری، اقدمات لازم جهت ساخت انجام می گیرند.

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش